Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 03-07-2020 19:19:06
Computers & Telefonie

Ziggo sluit mensen zomaar af, door fouten eigen handelen.

U bent niet de enige die prblemnen heeft met ziggo. men heeft kennelijk geen vermogen om af en toe eigen fouten te erkennen en op te lossen. als al geadviseerd, probeer op basis van uw ervaringf dat uw nieuwe provider u sneller aansluit. (o.a. voor mij een reden om al enige tijd geleden agscheid te nemen van dit 'te groot geworden bedrijf') en dat geldt ook voor een famililid van mij die behoorlijke prblemen had na een recente verhuizing en ziggo niet nakwam wat wel was beloofd. mogelijk kan deze verwijzing u van nut zijn: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

ook kunt u ziggo zelf in gebreke stellen : http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en voor een voorbeeldbrief: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ en geef daarin aan dat u hen aansprakelijk stelt voor de schade die u eventueel leidt met de term: onder voorbehoud van alle rechten.