Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 06-07-2020 12:57:23
Garantie & Verzekeringen

Ticketmaster telefonisch niet te bereiken wil restitutie afgelast concert!st

Hallo ine , 


verplaatste en afgelaste events
vanwege het grote aantal vragen dat we op het moment ontvangen in verband met het coronavirus, kan het zijn dat de wachttijd bij onze klantenservice langer is dan normaal. we vragen je begrip hiervoor. we adviseren je geen contact op te nemen met onze klantenservice, je kan de beschikbare antwoorden over verplaatste of afgelaste events i.v.m. het coronavirus vinden op onze http://click.email.ticketmaster.nl/?qs=598a48dc78e48557499380913c1dc57c2fadeb6efb33d466f6808a57fd79c78a218b10347b549a4e5647b5c4a45d242991a34109f35529a7" target="_blank">informatiepagina


staat het event waar je naartoe zou gaan nog niet bij deze informatie? dan is er helaas nog niets bekend. zodra er meer informatie is, ontvangen alle kaartkopers een e-mail. wij kunnen je dan helaas nog geen informatie geven.

let op: de reactietijd n.a.v. een annulerings-/refundverzoek bedraagt momenteel ongeveer 6 weken. ook als er eerder een kortere termijn is gecommuniceerd. onze excuses voor het ongemak. 


webcare
stel je vraag via https://nl-nl.facebook.com/ticketmasternl" target="_blank">facebook of https://twitter.com/ticketmaster_nl" target="_blank">twitter.
binnen kantoortijden (maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur en zaterdag 10.00 - 18.00 uur, feestdagen uitgezonderd) heb je binnen een paar uur antwoord.


 


heb je een vraag over een livestream event van vandaag? we zijn dan tot ongeveer 21.00 uur bereikbaar via bovenstaande social media kanalen. .

https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006581113-hoe-kan-ik-contact-met-jullie-opnemen-#:~:text=servicelijn%3a%200900-3001255%20(lokaal,vrijdag%20tussen%2010.00%20-%2017.00%20uur." target="_blank">https://help.ticketmaster.nl/hc/nl/articles/360006581113-hoe-kan-ik-contact-met-jullie-opnemen-#:~:text=servicelijn%3a%200900-3001255%20(lokaal,vrijdag%20tussen%2010.00%20-%2017.00%20uur.