Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 07-07-2020 09:10:41
Winkels & Webshops

Bril kapot tijdens corona

Plasticglazen, plasticlijm, dat is vragen om problemen achteraf.
het gelijmde glas zal kapot zijn gegaan bij het demonteren en dat is niet zo verwonderlijk.
nette aanbieding om u voor 50% te compenseren, want u had moeten/kunnen weten dat deze lijmaktie niet "het beste idee van nederland" zou zijn.

uw eerste bril waarschijnlijk, want bijna iedereen heeft wel eenvorige als reserve in de kast liggen, maar dat terzijde.