Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ka
Kassagebruiker - 07-07-2020 12:55:43
Winkels & Webshops

Bril kapot tijdens corona

Een "nylor"montuur, dus randloos qua 'glas vasthoudend' systeem rondom, is altijd kwetsbaar, ook plastic draadjes zijn kwetsbaar, dit soort monturen moet je eigenlijk niet kopen.

en repareren aan een montuur/bril wat je niet zelf verkocht hebt moet je vooraf melden aan de klant dat hij/zij het risico loopt (zeker met dit soort brilletjes) dat het onherstelbaar is en of de winkel geen verantwoording neemt bij schade.

anderzijds, hoe oud waren die glazen in het montuur, als die 1 a 2 jaar zijn zijn die ook aan vervanging toe qua correctie, dus dan is het niet billijk om de volle prijs te moeten vergoeden. ts mag blij zijn met die 50%.

als de bril alleen als tv bril gebruikt wordt, wordt deze in verhouding ook vaker op en afgezet en dàt is nu net het kwetsbaarste moment.