Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 07-07-2020 13:02:45
Winkels & Webshops

Bril kapot tijdens corona

Corona crisis of niet, het is niet de bedoeling dat u zelf aan de bril gaat sleutelen en zeker niet met secondenlijm in de weer gaat. de groef in het glas cq kunststof is zo klein dat één druppel secondenlijm de groef vult en reparatie niet meer mogelijk is. u legt uw ondeskundige reparatie op het bordje van de medewerkster neer want zij had gezegd dat de bril gerepareerd kon worden maar toen kon zij nog niet weten wat de impact van die secondenlijm is geweest. hans anders komt u alsnog tegemoet en biedt 50% korting aan terwijl u de bril zelf zeg maar onreparabel kapot heeft gemaakt.