Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 07-07-2020 16:44:48
Huishouden & Energie

Verhuurder wil lekkende (slijtage) kraan niet vervangen

Een nieuwe douchekraan heb je binnen 2 jaar al weer terugverdiend als je geen service abonnement neemt. bovendien heb je in die 13 jaar zoveel bespaard dat je er gemakkelijk een nieuwe douchekraan aan overgehouden hebt. 
dus koop een nieuwe kraan en je bent van het gedoe af. 
want wil je een nieuwe kraan van de woningstichting dan zul je moeten aantonen dat de kraan versleten is en niet meer gerepareerd kan worden.dat is niet snel het geval met moderne kranen. met een renovatie een keer per 15 a 20 jaar worden alle kranen vervangen en tussentijds gaan ze bijna nooit stuk. 
na het bewijs dat de kraan niet meer gerepareerd kan worden het antwoord van de verhuurder afwachten, 
zomaar een kraan kopen en de kosten declareren dat gaat echt niet. daarmee kom je in de problemen.