Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 08-07-2020 16:27:01
Winkels & Webshops

Bril kapot tijdens corona

Twee dingen zijn me niet duidelijk. hoe is de bril kapot gegaan? dat maakt uit of u garantie kunt bedingen. en twee, heeft u bij het plakken het glas aan het draadje geplakt? in dat geval heeft u het glas en montuur zelf zodanig beschadigd dat ws de medewerker het glas niet kon verwijderen zonder het stuk te maken.

u geeft te weinig informatie om te kunnen beoordelen of u op garantie kunt rekenen.

wat niet uitmaakt is dat u moest wachten wegens de corona. dat is lastig, maar de winkelier heeft er niets mee te maken hooguit een verlenging van de garantietermijn met twee a drie maanden.

50% korting lijkt me vrij redelijk als u al die tijd nog wel heeft kunnen zien met de bril.