Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Repelstaaltje
Repelstaaltje - 12-07-2020 00:56:35
Vakantie & Reizen

Mag en kan de efteling dit zomaar doen?

Ik heb percies hetzelfde probleem.
de voorwaarden aandachtig nagelezen maar nergens een antwoord op deze vraag gevonden.
en zelfs twee keer gemaild met ze maar word gewoon genegeerd.
en mijn moeder heeft heel lang aan de telefoon in de wacht gezeten.
waarna ze uiteindelijk een medewerker aan de telefoon kreeg.
die gaf haar de reactie dat ze pas twee weken voor vertrek antwoord willen geven op de vragen omdat dingen nog kunnen wijzen.
kortom als je dan nog zou willen annuleren ben je 75 procent van je geld kwijt.
ik ben geschokt van dit alles want niet gewend van de efteling. 
en dan lees ik vandaag dat iemand met een abonnement al 100 keer in de max en moritz is geweest omdat ze bijna dagelijks gaat.
en dat kan dan wel echt schandalig en in de avond is het park uitgestorven.
waarop de efteling vorige week verblijfsgasten gratis toegang gaven.
maar dat was maar een beperkt aantal dus de andere hadden gewoon pech.
en degene die al een kaartje hadden gekocht ook.