Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tr
Trostomaat - 22-07-2020 12:58:25
Elektronica & TV

Coolblue problematiek nieuwe tv

Ongelofelijk dat u durft te zeggen: '... omdat zij na verkoop totaal niet het gevoel hebben gegeven om mee te denken naar een oplossing die passend is bij alle ellende van de afgelopen drie maanden en enkel alles bij een andere partij blijft neerleggen.'

dat is niet een conclusie die gerechtvaardigd is op basis van de informatie die u hier zelf deelt. ik krijg de indruk dat u in een andere wereld leeft.
ik zie een coolblue dat juist zijn best doet op alles naar behoren op te lossen. er wordt helemaal niets 'bij u neergelegd'. spreken over 'ellende' is bovendien schromelijk overdreven.
de laatste ontwikkeling is dus dat bij het leveren van de nieuwe tv (heel netjes!) een fout gemaakt is. ik kan mij niet voorstellen dat coolblue niet ook dit probleempje vlekkeloos zou willen oplossen. tuurlijk doen ze dat, met excuses waarschijnlijk.

het lijkt mij dat u gewoon moet afwachten hoe coolblue dit verder oppakt (een reactie is immers nog niet gegeven) in plaats van te proberen dit aan te grijpen om onder de overeenkomst uit te kunnen. want op dat laatste lijkt het verdacht veel.

op basis van de door u verstrekte informatie geeft ik coolblue tot nu toe '9 op 10' voor de verleende service.