Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bussy02
bussy02 - 22-07-2020 15:14:00
Elektronica & TV

Coolblue problematiek nieuwe tv

Nou ik koop al mijn spullen bij coolbleu, maar ook ik hoor steeds om mij heen dat de service van coolbleu sinds begin van de corona tijd niet meer is wat het geweest is. er moet tegenwoordig overal voor betaald gaan worden. bijvoorbeeld wasmachine gratis bezorgen tot over de drempel. (praktijken van de mediamarkt etc.)
coolbleu is een onderneming en ben kijkt waarschijnlijk tegenwoordig naar de kant waar service niet meer met hoofdletters staat geschreven.
advies niets meer telefonisch maar per email of brief.
u moet hun wel na 30 dagen de kans geven om e.e.a. te repareren.
succes.