Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sp
Spookje1967 - 23-07-2020 00:43:38
Garantie & Verzekeringen

Dynafix

Ik ben mijn telefoon al elf weken kwijt nu, ik heb nog garantie tot en met 8 december maar volgens dynafix had ik dat niet meer ik heb toen belsimpel gebeld omdat mijn telefoon via hun naar dynafix was gestuurd ,drie weken later kreeg ik eindelijk mijn telefoon terug en toen ik hem uit doos haalde zag ik allemaal krassen in het scherm dus belsimpel weer gebeld en ik moest mijn telefoon weer opsturen .nu ben ik in negende week en kreeg vandaag een mail dat belsimpel mijn telefoon ongemaakt terug had gekregen van dynafix en dynafix zegt glas hard dat zij mijn telefoon niet beschadigd hebben.
ik lees nu alle reviews over klachten tegen dynafix en kom tot de conclusie dat dynafix alle dure toestellen die ze krijgen gelijk de stempel geen garantie meer geeft om zo het toestel afhandig te maken en hem als refurbish te verkopen voor veel geld