Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 23-07-2020 09:50:10
Garantie & Verzekeringen

Hoe kan ik klachten over een bedrijf (stella in dit geval) kwijt

Hallo hevarsteinmann , 

de voorwaarden : 


artikel 11 – klachten en klachtenregeling

klachten over de uitvoering van de overeenkomst dienen binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend bij de ondernemer. de consument kan er geen beroep op doen dat de afgeleverde zaken niet aan de overeenkomst beantwoorden, indien hij dit onderzoek nalaat of stella fietsen niet binnen bekwame tijd van de gebreken in kennis stelt.
bij een tijdig ingediende klacht stelt de consument stella fietsen in de gelegenheid onderzoek te (laten) doen naar de gegrondheid van de klacht. bij een terechte klacht verleent de consument aan stella fietsen een redelijke termijn voor herstel of vervanging van het geleverde product.
mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? dan kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het https://ec.europa.eu/consumers/odr/" target="_blank">europees odr platform. 


of de geschillencommissie ( sgc ) , klik op de rode regels .

https://www.degeschillencommissie.nl/contact/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/contact/ 

https://www.degeschillencommissie.nl/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/