Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 23-07-2020 13:08:19
Garantie & Verzekeringen

Hoe kan ik klachten over een bedrijf (stella in dit geval) kwijt

"in mei is de fiets gestolen, op dezelfde dag naar stella en direct een nieuwe fiets uitgezocht."
"
alle papieren inclusief politiemededeling van aangifte begin juni aangeleverd bij stella en de nieuwe fiets bestelt.
2 weken levertijd,"

moest u het bij stella aangeven, of bij de verzekeraar? heb u een bewijs ontvangen dat het in behandeling is genomen en dat er uitgekeerd gaat worden? en gaat de uitkering in geld of in natura?

als ik kijk bij kingpolis dan moet u daar de diefstal melden. als daar een akkoord op komt kunt u voor het verzekerde bedrag een nieuwe fiets uitzoeken.

het lijkt er dus op dat u de diefstal niet op de juiste plek gemeld heeft en het daardoor voor uzelf moeilijk aan het maken bent.