Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va

Hoe kan ik klachten over een bedrijf (stella in dit geval) kwijt

Als u (digitaal) aangifte heeft gedaan krijgt u over de mail een bevestiging daarvan. 
bent u langsgeweest om aangifte te doen dan krijgt u een rapport.
u zal deze stukken moeten overleggen richting stella of de verzekeraar die dit behandeld  (meestal de uwe)
daar wordt de claim behandeld en daar u krijgt uitsluitsel over (ja of nee)
daarna wordt van u verwacht  als de claim is gehonoreerd, dat u het aankoopbewijs overlegt van de nieuw aangeschafte fiets.
want u denkt toch niet dat de verzekeraar gekke henkie is en iedereen op zijn blauwe ogen geloofd en de nota van de handelaar betaald en de handelaar de fiets aan u levert omdat u voor vervanging verzekerd bent.
en haal dat mail adres weg u krijgt anders allerhande aanbiedingen voor allerlei vage producten en diensten