Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 24-07-2020 09:04:50
Winkels & Webshops

Zalando retour zending niet compleet

Zie m.b.t. de al gegeven tip https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen en / of https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/webshop/  ( voor formulier https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier)

zalando geeft duidelijk aan dat indien artikelen 'niet passend zijn' deze tereggezonden kunnen worden en bij u gold dat één artikel wel passend is. ik zie niet waarom men bij post.nl een onderzoek zou moeten doen. u zond één artikel, herhaald, niet terug en dat artukel dient u uiteraard ook te betalen. ergo, logisch dat het gewicht anders is. m.i. zit men bij zalando in deze kwestie goed fout. in het uiterste geval: http://www.juridischloket.nl" target="_blank">www.juridischloket.nl voor advies maar eerst een klacht tegen hen via thuiswinkel.