Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Pakket aliexpress blijft lang in china
hallo kalimbo,
ligt in de meeste gevallen niet aan de chinese verstuurder maar aan post nl
ik bestel zelf vaak via ali express, in china versturen ze heel snel maar post nl is een groot drama , daar "werken" ze met hun ogen dicht
een bestelling ligt gemiddeld een maand of langer bij post nl voordat ze genegen zijn het te bezorgen dus dan duurt het in totaal vaak meer dan 2 maanden , post nl geeft de douane de schuld maar een bestelling die door dhl geleverd word is er altijd binnen 14 dagen en ook dat gaat eerst langs de douane.
het is een zooitje bij post nl word hoog tijd dat een programma als kassa daar eens aandacht aan gaat besteden !!
heb altijd : bezorgtijd nog niet bekend in mijn post nl app staan en dat duurt dan zo maar 3-4 weken voordat ze eindelijk bezorgen, die app is van nul en geen waarde !!
vreemd is ook dat je als ontvanger totaal nergens een klacht in kan dienen bij post nl , alleen een verstuurder kan klagen.
als je je pakket niet ontvangt terwijl het volgens tracking al lang in nederland is aangekomen ben je aan de grillen van post nl uitgeleverd zelfs als je de inklaringskosten al hebt betaald (waarmee ze aangeven het pakket te hebben ontvangen).
tip : betaal nooit de inklaringskosten vooruit maar pas bij aflevering door de postbode, ben je als het pakket onderweg "zoek"raakt in elk geval die kosten niet kwijt . heb het zelf meerdere malen meegemaakt .