Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 24-07-2020 15:42:03
Winkels & Webshops

Pakket aliexpress blijft lang in china

ik bestel vaak op aliexpress en ik kan u verklappen dat het voorkomd dat het nog in china zou leggen maar in werkelijkheid al of onderweg is of dat het zelfs al in luik ligt en daar vast wordt gehouden (als het al niet gejat is)


mocht het dan alsnog naar nederland worden gestuurt dan gaat het ook hier weer met een slakkengang door de handen van een extreme adhd persoon die een bedrag van €18 aanziet voor iets van €22 + en je weer voor de zoveelste keer een mail of brief krijgt van post.nl dat je inklaring kosten moet betalen.


nadat ik een bericht terug stuurde dat ze het leuk is dat ze ook mensen met een beperking in dienst hadden genomen maar dat ze daar wel toezicht op moeten houden is dat niet meer voor gekomen.


 


maar wat de snelheid betreft daar is weinig invloed op uit te voeren.


soms komt iets binnen een week binnen en soms gaat er maanden overheen maar als het niet binnen de gestelde tijd binnen is dan krijg je gewoon je geld terug ook al komt het later als nog binnen.


wel is het aan te raden om goed te kijken of ze het binnen europa verzenden zeker bij bedragen boven de €22 en bij telefoons is dat helemaal aan te raden.


let wel op bij telefoons geven ze maar 1 jaar garantie en daar het er ook duidelijk bij wordt vermeld is dat wat ik begrepen heb gewoon toegestaan.