Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 29-07-2020 08:28:54
Elektronica & TV

Coolblue problematiek nieuwe tv

Ik zie nu, een week later, een reactie van u maar niet dat u al een nieuwe tv heeft.
u zit nu al een week met een tv die terug moet en u dus niet kunt gebruiken.
ik zou coolblue nog een week te tijd geven om het op te lossen, dat u anders de koopovereenkomst ontbindt.
u heeft tenslotte niets met sony te maken, alleen met coolblue.
waarom stuurt coolblue niet een mannetje om de tv om te ruilen, sony en coolblue moeten het verder maar onderling regelen.
er is belooft dat u een nieuwe tv zou krijgen en dan moet er ook een nieuwe tv geleverd worden en snel ook.