Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
keesbakels - 03-08-2020 11:45:48
Elektronica & TV

Ring videobel werkt niet meer.

ha, hij werkt weer!  wij hebben het volgende gedaan: op de website van ring.com geklikt op; hulp (staat bovenin een balkje) en dan op handleidingen. dan moet je eerst uitzoeken welke bel je hebt. omdat alle bellen er vrijwel hetzelfde uitzien is dat even uitzoeken. om het je niet al te makkelijk je maken staat er op de verpakking geen typenummer . klik op het juiste plaatje en links staan de gebruiksaanwijzingen in diverse talen. als je op de regel "klik hier voor de nederlandse handleiding" klikt krijg je een gebruiksaanwijzing in (vermoedelijk) noors. geen nood, scroll iets naar beneden, daar staan weer allerlei talen, en op de 11e van boven staat: rvd manual nl pdf. als je die pdf opent tref je een glasheldere gebruiksaanwijzing in het nederlands aan.


wij hebben de app verwijderd en net gedaan alsof alles nieuw was. dus daarna de app er weer opgezet.je vult je gegevens in, ring zegt: dat is een bekend mailadres en stuurt dan een code die je in moet vullen. dit alles werkte perfect.


nu hebben we een werkende videobel zonder hondengeblaf. als er nu iemand aanbelt horen wij een soort arresleegeluid. daar valt mee te leven.


wel, eind goed al goed. ik dank iedereen voor zijn/haar bijdrage!


 


met vriendelijke groeten, kees