Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
lovewinnie - 04-08-2020 21:07:52
Computers & Telefonie

Klacht vodafone verlenging

Zit met zeifde probleem. ben er nu nog mee bezig 

4 maanden tot eind contract mag je verlengen. kreeg bericht dat ik mocht verlengen. dat gedaan ( al 15 jaar klant vodafone). en ineens rekening 181 euro.
28 juni verlengt . kwam hier achter op 18 juli. meteen gebeld dat er wat fout was gegaan gezien de rekening .

ga sorry foutje. ipv verlengen ( nog 4 maanden oud contract en dan vanaf 1-11-2020 nieuw contract) is het nieuwe contract meteen ingegaan en oude toestel moet ik afkopen omdat er dus indd fout in systeem zat ( nu gelden regels voor te vroeg verlengen en dat is ineens oude toestel lening betalen en nieuwe gaat in) . dat is 121 euro in een keer  

ze hebben nu case geopend. ik wil het terug gedraaid hebben. dag gaat niet zeggen ze. sorry voor de fout maar u mag die 121 in 4 termijnen betalen. uhh nee dat dacht ik niet.
ik heb een contract getekend. dat gaat in per november 2020 tot november 2022. niet eerder. tot november 2022 betaal ik oude contract. daarna nieuwe. nee sorry mevrouw dat gaat niet.
toen zei ik, oke maar mijn einddatum staat nog wel op november 2022. ik wil dat dan ook aangepast hebben naar juni 2022 want 24 mnd is 24mnd. nee dat ging ook niet. of ik betaal 121 euro en nieuwe contract gaat in per 28 juni en eindigt op 28 juni 2022 ipv november 2022 of ik betaal gewoon tot november 2020 oude contract en nieuwe gaat in november 2020 tot november 2022 zoals afgesproken 
dus schiet mijn maar lek.

ik heb nu stop laten zetten op automatisch incasso en betaal deze maand niks ( in overleg) en augustus betaal ik handmatig mijn maand rekening ( zelfde bedrag ongeveer) en ze bekijken het maar.
heb ze aangeboden die 120 euro te verspreiden over 12 maanden dus 10 euro extra per maand ( los van nieuwe abonnement kosten ) maar nee max 4 termijnen . bij sorry maar hun maken een fout, en ze lossen het maar op.
al 8/9 x gebeld, chat werd beëindigd want hij bleef zeggen dat ik te vroeg verlengt had en dat dit dan normaal is maar had niet "te vroeg" verlengt. en ze zijn er hopelijk nu echt mee bezig. rekening staat op pauze