Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 05-08-2020 20:28:32
Vakantie & Reizen

Klacht over walibi

Er mogen per dag een x aantal mensen naar binnen toe. iedereen moet online reserveren en vol is simpelweg vol. schijnbaar was er voor 4 augustus nog 1 persoon die naar binnen mocht. en waarom dat zo is mag duidelijk zijn.

walibi wil graag met u meedenken en zoekt naar een oplossing. schijnbaar kunnen ze inzien hoe de samenstellingen zijn van de mensen die komen en zou het kunnen zijn dat op 6 augustus veel families zijn die dichter op elkaar mogen staan. dat die dag uw terugreisdag is kan walibi niet ruiken en is ook niet relevant. dat u probeert uzelf er tussen te wurmen is niet echt netjes te noemen. waarom zou er voor u immers wel plaats gemaakt moeten worden en voor al die andere mensen die graag hadden willen gaan niet? dat u daar maar een weekje bent doet daar niets aan af. iedereen heeft een reden om te willen.

u besluit zelf om op het laatste moment ergens te gaan reserveren. vanwege de regelgeving en het lekkere weer is dat simpelweg te laat. zo proberen wij al een week lang een zwembad te vinden waar wij de komende dagen kunnen afkoelen, maar zelfs die zijn meer dan een week lang al volgeboekt.

ik lees niets van de kant van walibi wat schandalig is. dat u niet het gewenste resultaat bent bereikt wil niet zeggen dat het schandalig is. de regels zijn duidelijk, er mogen maar een x aantal mensen in het park aanwezig zijn. en als ze zich daar niet aan houden volgt sluiting. dan is iedereen de pineut. en de reden van de sluiting komt dan van de bezoekers zelf af. het zijn de klanten die het mogelijk maken dat pretparken open mogen blijven.