Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

justmeagain
justmeagain - 06-08-2020 23:22:35
Huishouden & Energie

Ziggo wil mijn abonnement niet stop zetten

Maar wat is er dan zo slecht? en waar gaat de service niet goed?
heeft u blokkerig beeld? een trage verbinding? 90% van de klachten zijn niet aan ziggo te wijten maar aan de slechte of onjuiste materialen bij de klant zelf.

en wat gaat u doen als de volgende provider ook niet levert wat u verwacht, ook die klantenservice zal u met vertragingen helpen of pas later een monteur kunnen sturen. daar heeft namelijk ieder bedrijf in nederland last van.