Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

De
DebbyKassa - 07-08-2020 06:52:12
Geldzaken & Recht

Ing bankgarantie

hallo daphne,

inmiddels heb ik al drie klachten ingediend, een via kantoor, een telefonisch en een per brief.


helaas wordt hier niet op gereageerd.


op kantoor heb ik de tweede keer alvast al mijn rekeningen en producten bij ing opgezegd. van twee rekeningen is het saldo ook al naar mijn rekening bij abn amro gestort. nu nog het saldo van de derde rekening en de bankgarantie.