Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 07-08-2020 08:58:09
Huishouden & Energie

Ziggo wil mijn abonnement niet stop zetten

Een uitspraak van de geschillencommissie:https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/bedenktermijn-gaat-lopen-nadat-daadwerkelijk-van-de-dienst-gebruik-kan-worden-gemaakt-dus-nadat-de-hardware-is-ontvangen/" target="_blank">
https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/bedenktermijn-gaat-lopen-nadat-daadwerkelijk-van-de-dienst-gebruik-kan-worden-gemaakt-dus-nadat-de-hardware-is-ontvangen/
echter, de dienst is  in gebruik genomen. er is al een monteur geweest en er komt nog een monteur. 
een beroep op herroeping zal nu niet meer kunnen. 
en uit het forum blijkt dat de alles  van ziggo goed werkt. dus geen gelopen race en gelijk krijgen bij de geschillencommssie.

monteur is geweest. en heeft een nieuwe aansluiting gemaakt in de meterkast. en de kabels doorgemeten.


het beeld blijft slecht. hij begrijpt het ook niet. signaalsterkte in de meterkast is prima en bij de next ook.