Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Vreemd beeld in tv
Dit is m.i. een kwestie van benaderen van een radio en tv zaak waar men ook repareert. in beginsel is de verkoper verantwoordelijk voor het werkzaam blijven op gewenste wijze van een apparaat zoals een tv maar dan speelt de leeftijd van de tv wel een rol. zie bijv. https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten" target="_blank">https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten en ps. kent u deze: https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/service-en-reparatie.html" target="_blank">https://www.philips.nl/c-w/consumenten-ondersteuning/service-en-reparatie.html
ook ps: kan de oorzaak niet aan de door u benutte mediabox liggen? in dat geval kan contact opnemen met uw provider geen kwaad of navraag bij het klantenforum als dat er bij die provider is.