Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 09-08-2020 09:21:04
Huishouden & Energie

Ziggo wil mijn abonnement niet stop zetten

Ik las in een reactie dat u op fora gelijk zou krijgen maar dat is helemaal niet zo en u heeft nog geen enkele reactie gegeven terwijl u ze wel gelezen hebt. de monteur heeft metingen van de signaalsterkte gedaan en bij het aop (antenne overname punt) is de signaal/kwaliteit sterkte in orde dus gaat er na het aop is mis en aangezien u zelf voor een goede huisinstallatie dient te zorgen is de slecht beeld en internet niet aan ziggo te wijten. daarbij is het zo dat u de voorwaarden dient te lezen voordat u akkoord gaat en als in die voorwaarden staat dat de 14 dagen bedenktijd op de dag van akkoord gaan ingaat dan kunt u niet meer van het contract af. dinsdag komt er nogmaals een monteur en als die hetzelfde constateert als de vorige dan ligt het toch echt aan uw huisinstallatie en niet aan ziggo.