Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
doom - 11-08-2020 19:01:01
Huishouden & Energie

Ziggo wil mijn abonnement niet stop zetten

na het bezoek van monteur 2 nog steeds matig beeld.
hij wist het ook niet meer.

ik belde ziggo om te annuleren omdat ze beloofd hadden dat ik na monteur2 kon annuleren als het nog niet werkte.

zegt ze dat ik binnen de 14dagen vrijblijvende opzegging zit! dus geen probleem.

terwijl haar vorige collega beweerde dat ik veel te laat was met opzeggen omdat de bedenktijd na de bevestigingsmail ingaat.

maar zij houd wel de levering van het systeem aan.

dus uiteindelijk houden 3 van de 4 medewerkers levering systeem aan en 1 pipo de bevestigingsmail.

 

inmiddels de annuleringsmail en sms ontvangen.

morgen de 3 dozen bij postnl brengen.

 

dankje voor jullie tips een adviezen.