Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 17-08-2020 09:52:10
Computers & Telefonie

Telefoonabonnement annuleren

Ten eerste, aanvullend op al gegeven antwoorden,een onverhoopt niet naar verwachting functionerende telefoon is geen geen reden om een abonnement te annuleren. 

indien men bij media markt kan bewijzen dat de oorzaak (van het heet worden) niet aan u is te verwijten, dan geldt de consumentenwetgeving en dient men te repareren of een adequate vervanger te geven. voor deze verwijs ik u naar deze info: https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten" target="_blank">https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten . het leveren van tegenbewijs dat de oorzaak inderdaad aan het geleverde toestel is te wijten zal lijkt mij volstrekt onmogelijk zijn en zie daarvoor de ook al gegeven reacties m.b.t. warmte, verwijderen folie etc.  de verkoop door / bij mediamarkt heeft niets met de provider tele2 te maken. media markt is de verkoper.  houd er m.b.t. bewijslast rekening mee dat een telefoontoestel niet heet kan worden als de accu niet wordt opgeladen