Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 22-08-2020 20:18:48
Geldzaken & Recht

Krant niet bezorgd lees maar digitaal

Als m.i. ook al gezegd is het normaliter zo dat een krant niet meer wordt nabezordg maar het abonnement wel wordt verlengd over de periode dat u een krant niet kreeg. het betreft hier echter zaterdagen en dat maakt het wel merkwaardig. 
het is de vraag  of de genoemde  0,49 de abonnementskostem m.b.t 3 zaterdagen compenseren hetgeen ik mij niet kan voorstellen. gelet op de info die @marita5 al gaf waarvan ik nu één zin citeer: 'heeft u de krant niet ontvangen, maar wel al betaald? de kosten verrekenen we met de volgende factuur. daarbij hanteren we de abonnementsprijs van de krant. om die reden is het belangrijk dat u het formulier invult.'zo dit niet het geval is is de betekenis dat er sprake is van wanprestatie. u kunt daarom overwegen om de krant in gebreke te stellen  zie: http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en het zenden van een brief is dan het minste dat u zou kunnen doen (de kosten daarvan de kosten van het aantekeken). zie bijv. https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/  ik zou als het antwoord achterwege blijft er verder geen geld en moeite aan besteden en wel overwegen om een andere krant te nemen.

(het andere lettertype is onbedoeld)