Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Donuts
Donuts - 30-08-2020 13:44:31
Winkels & Webshops

Coolbleu hun afhandeling met de klant.

Quote: wij hebben monteur in geschakeld omdat er een muffe( stank) kleding uit de machine kwam. niet wetende dat we maar 4 kilo mochten gebruiken in de wasmachine. vandaar dat we een monteur hebben gevraagd.
hier moesten we 2 maanden op wachten. tot dat de monteur vertelde precies wat hier boven staat. ik heb dit wel degelijk goed begrepen en was hier duidelijk in dat ik het daar mee moest doen.
toen ik dit melden bij coolblue dat we niet een wasmachine hadden gekocht dat alleen op katoen 9 kilo kan wassen kregen we eerst alleen een antwoord met wat vervelend. maar kunnen niks doen.

u heeft dus een wasprogramma gebruikt zonder eerst de gebruiksaanwijzing door te lezen. dat u andere verwachtingen had bij de aankoop, daar kan coolblue inderdaad niets aan veranderen. een verkeerde aanschaf had u kunnen voorkomen door eerst de op de site vermelde handleiding door te nemen. of door op de samsung site te kijken.

aanvulling: dat het 2 maanden heeft geduurd voordat er een monteur kwam, is vervelend maar het was zeker in die periode (en is nog steeds) een gekkenhuis door corona.