Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 31-08-2020 09:06:19
Winkels & Webshops

Coolbleu hun afhandeling met de klant.

of u misleid bent is maar de vraag, heeft u de handleiding wel gelezen voor u tot aankoop overging of heeft u enkel gekeken naar de aanprijzingen op de site van coolbleu, en de volgende vraag waar ik het antwoord al denk te weten, heeft u de gebruiksaanwijzing wel gelezen????


 


had u deze gelezen voor u de machine in gebruik nam dan had u gelezen wat de mogelijkheden en de onmogelijkheden zijn van deze machine en dan had u deze machine direct retour kunnen sturen....

om een beroep te doen op de verschillende consumentenwetgevingen moet u zichzelf wel van te voren inlichten, er geld ook een informatieplicht bij de consument, deze moet zich ook eerst goed informeren voor de aankoop van een produkt en als iets niet duidelijk is moet je deze vraag stellen aan de verkopende partij voor je tot aanschaf overgaat....



dit gezegd hebbende vind ik dat cb op de site ook niet de complete info geeft en op grond daarvan zou je ze aan kunnen spreken, er staat bij de omschrijving duidelijk vulgewicht en niet vulgewicht maximaal of iets dergelijks....


 


blijft wels taan dat u kenneklijk de gebruiksaanwijzing niet gelezen heeft voor ingebruikname en ik denk dat cb het daar nu op zal gooien en terecht naar mijn idee, u heeft zelf ook een verantwoordelijkheid in deze!!!!