Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 31-08-2020 14:25:26
Winkels & Webshops

Coolbleu hun afhandeling met de klant.

Het herroepingsrecht is duidelijk: u bestelt bij een webwinkel, u krijgt vanaf dag van ontvangst 14 dagen de tijd om te inspecteren of het bestelde aan uw wensen voldoet en kunt dit product zonder opgave van redenen retourneren als dit niet zo is. als u akkoord gaat met reparatie dan accepteert u het product en vervalt het herroepingsrecht na die veertien dagenb. u kunt dan slechts nog bedingen bij een defect product: ruil tegen een gelijkwaardig product, reparatie, of geld terug. het is dan aan coolblue om 1 van deze   opties te kiezen enb als dit reparatie is dan zult u het ermee moeten doen. slechts als reparatie te lanbg duurt kunt u nog eisen om geld terug of een vervangend product.
wat u niet kunt is uw geld terug vragen omdat het product niet aan uw wensen voldoet. daarvoor had u de eerste 14 dagen moeten gebruiken.