Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fa
Faxface - 01-09-2020 09:52:53
Winkels & Webshops

Coolbleu hun afhandeling met de klant.

kan alleen maar vol lof over de service van coolblue spreken. koelkast 3 maal defect en 3 maal supersnel een monteur in huis. 3 maal defect vond coolblue wel een beetje veel, dus volledig aankoop bedrag terug en een ander mogen bestellen. inmiddels was de koelkast al dik over de 2 jaar heen.


 


samsung tv 2 maal een nieuw led paneel, 1 maal een nieuw moederboard en nu witte flitsen in beeld. altijd super snel een monteur in huis. toestel is 28 maanden oud en weer het volledige aankoopbedrag terug en nu een oled besteld. maandag de klacht gemeld en woensdag het nieuwe toestel in huis. beetje pech gehad maar coolblue lost het wel supersnel op.

klantenservice altijd vriendelijk en denkt in oplossingen.