Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 01-09-2020 15:55:45
Elektronica & TV

Tv scherm lg 65sk8500 is plotseling van binnen gebroken.

@azimi, zie mijn al gegeven aanvulling. het is dus van groot belang dat u naar de mm vestiging gaat waar u gekocht heeft en 'wapper'met de consumentenwetgeving'. u bent helaas niet de eerste die wordt geconfronteerd met afwimpelen door mm.

de opmerking van de lg medewerker slaat m.i. ook nergens op omdat naast de consumentenwetging ook nog de conformiteitswetgeving van toepassing is en denk ik, toch ook garantie: zie deze info van lg garantievoorwaarden home entertainment producten (tv, audio, video)

(1) om van de fabrieksgarantie gebruik te maken, kunt u contact opnemen met de lg customer service via www.lge.nl of www.lge.be of telefonisch (nl: 0900-543 54 54, be: 015-200 255) ...
(2) fabrieksgarantie wordt niet verleend zonder overlegging van het originele eerste aankoopbewijs.
(3) deze fabrieksgarantie is alleen van toepassing op in de benelux gekochte producten   en zie ook nog deze m.b.t. conformiteit: http://www.ejure.nl/2013/01/consumentenkoop-i/" target="_blank">http://www.ejure.nl/2013/01/consumentenkoop-i/  gelet op de kosten die men noemde m.b.t. reparatie kan eht ook zinnig zijn contact opo te nemen met het juridisch loket (http://www.juridischloket.nl" target="_blank">www.juridischloket.nl) voor advies en/of bijstand.