Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 02-09-2020 11:54:08
Elektronica & TV

Tv scherm lg 65sk8500 is plotseling van binnen gebroken.

Het betreft een elektronica product waarvoor geldt: als iets defect is binnen 6 maanden moet mediamarkt bewijzen dat het door uw onkundig gebruik is gebeurd. omdat 02/08/2020 nog net binnen die 6 maanden na ontvangst van uw tv (ik lees dat dit 13/02/2020 was, een dag na aankoop) kunt u eisen van mediamarkt 1) reparatie binnen redelijke termijn, danwel 2) een gelijkwaardig ander nieuw toestel danwel 3) uw aankoopbedrag terug. (dat is in principe zonder de verzendkosten die u misschien heeft moeten betalen).

gaat mm hierop niet in dan kunt u eenb klacht indienen bij thuiswinkel.org, die zal proberen mm te overtuigen van de wetgeving. als dat niet helpt kunt u naar de geschillencommissie webwinkels. dat kost u in eerste inbstantie 50€ maar als u de zaak wint krijgt u die terug en betaalt mm die.

u kunt ook naar de rechter.