Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 02-09-2020 18:52:50
Elektronica & TV

Ik heb een siemens vaatwasser met zeolit. deze vaarwasser is nu kapot door de zeolit.
ik het 5 jaar garantie en de garantie is nu een jaar voorbij. siemens gebeld en kreeg nul komma nul. geen coulance. waardeloos bedrijf siemens. wie heeft ervaring met s

Totaal geen coulance van siemens kan wel kloppen want de garantie is er ruim af. de verkoper zou nog iets voor u kunnen betekenen maar of die u nog kent durf ik te betwijfelen, maar als dat wel zo is dan kunt u de verkoper niets afdwingen want de verkoper heeft aan zijn verplichtingen voldaan namelijk u een vaatwasser verkopen die als die binnen vijf jaar kapot gaat gratis hersteld wordt. als u van mening bent dat de vaatwasser door een fabrieksfout defect is gegaan of heeft gedacht dat de vaatwasser zeker tien jaar mee moet gaan dan staat het u vrij om een rechtszaak te starten want u heeft zoals heremietkreeft ook schrijft recht op een deugdelijk product. het is dan aan u om te bewijzen dat het een fabrieksfout betreft die al voor aanschaf aanwezig was en u alle instructies zoals die in de handleiding staan heeft opgevolgd. ook dient u te bewijzen dat zeolith de vaatwasser defect heeft gemaakt en daarvoor zal een expert ingeschakeld moeten worden want u bent niet ter zake kundig. recht hebben betekent niet automatisch recht krijgen en kost een veelvoud van wat de vaatwasser ooit heeft gekost.