Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 04-09-2020 23:21:27
Vakantie & Reizen

Mag aingo als zij zelf een vlucht annuleren en 25% annuleringskosten inhouden?

Hallo ilmes , 


hoe lang is de wachttijd voor restitutie?


houd er rekening mee dat vanwege de huidige situatie de doorlooptijden voor terugbetalingen veel langer zijn dan normaal. we kunnen het exacte tijdsbestek voor de terugbetaling niet geven, aangezien elke luchtvaartmaatschappij ook een enorme werkdruk heeft, maar we zullen natuurlijk ons ​​uiterste best doen om uw terugbetaling zo snel mogelijk bij u te krijgen. u ontvangt een e-mail wanneer uw terugbetaling is verwerkt. wacht op die e-mail voordat u probeert contact met ons op te nemen.


krijg ik mijn geld terug? 


we raden u aan om bij uw luchtvaartmaatschappij na te gaan welke vorm van restitutie zij momenteel aanbieden. veel luchtvaartmaatschappijen geven nu geen geld terug en bieden nu alleen omboekingen of in sommige gevallen vouchers aan.
dit beïnvloedt ons vermogen om restituties te verwerken, aangezien we onderworpen zijn aan de regels van elke luchtvaartmaatschappij. 


in de gevallen waarin restitutie mogelijk is volgens de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij, moet onze klantenservice namens de klant de restitutie indienen bij de luchtvaartmaatschappij. 
we kunnen geen geld aan de klant betalen voordat we de betaling van de luchtvaartmaatschappij hebben ontvangen. 
in gevallen waarin een restitutie wordt verleend en aan ons wordt betaald door de luchtvaartmaatschappij, zullen we de restitutie aan de klant zo snel mogelijk verwerken. in alle gevallen brengen we administratiekosten in rekening om de terugbetaling bij de luchtvaartmaatschappij te verwerken

voor verdere informatie , klik op de rode regel . 

https://help.airngo.se/hc/nl/articles/360012358779-longer-reply-times-due-to-corona-virus" target="_blank">https://help.airngo.se/hc/nl/articles/360012358779-longer-reply-times-due-to-corona-virus