Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 10-09-2020 11:22:06
Computers & Telefonie

Ziggo

"later bleek ook dat de printer niet meer werkte en alle computers,laptops ed opnieuw moesten worden geinstalleerd (door een monteur...dus extra kosten)" 
dit snap ik van geen kant, waarom zou alles opnieuw geinstalleerd (ik ga er vanuit dat u een nieuwe windows installatie bedoeld) moeten worden omdat er een nieuwe modem is geplaatst?



er hoeft alleen een andere wifi toegangs code ingegeven te worden meer ook niet en dat hoeft echt niet veel geld te kosten of nog beter het is gewoon zelf te doen de code staat op of onder het modem/router net als de naam van de toegangs punt.


ook heeft ziggo nooit een analogelijn gehad via een modem dit is altijd al digitaal geweest alleen de ptt en later kpn heeft een analoge lijn en ook deze is inmiddels steeds minder in gebruik omdat bellen via internet gewoon veel goedkoper is.