Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 10-09-2020 11:23:42
Computers & Telefonie

Ziggo

Ik vrees dat u een pootje gelicht  bent door de alarmdienst. die 1000 euro was makkelijk verdiend. dat alles opnieuw moest worden geinstalleerd komt omdat u een ander wachtwoord en gebruikersnaam heeft voor de wifi en het netwerk. eerlijk gezegd is dat lang niet zo'n klus als het lijkt. telefoonaansluiting duurt meestal een paar dagen. als het goed is heeft u een boekje gehad bij het verkrijgen van het modem waar alles in wordt uitgelegd. ik snap wel dat als je een totale digibeet bent je alles door anderen moet laten doen. maar bijna iedereen lukt het om opnieuw alles te installeren. wifi moet het wel goed doen. daar kunt u een terechte klacht over indienen. de monteur zal een en ander wel nakijken. maar als u er niet mee zit 1000 euro voor het alarm neer te tellen zal die 50 euro van de monteur ook wel te overleven zijn.
maar ziggo laten opdraaien voor die 1000 euro, forget it!