Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 15-09-2020 18:31:11
Winkels & Webshops

Pakket is verkeerd bezorgd door dhl en de klant moet het zelf oplossen

De verzender van het bestelde is verantwoordelijk dat u uw pakket ontvangt. 
dus, als u uw pakket niet ontvangt, klaagt u (terecht) bij de verzender/verkoper.
deze dient te zorgen dat dat u uw bestelde artikel ook aan u afleverd.
doen ze dat niet dienen ze binnen 14 dagen u het betaald bedrag terug te storten.
het verhaal wat beide partijen ophangen slaat nergens op.
zo is het weer duidelijk dat de televaag ook wel de meest leugenachtige krant van nl genoemd wordt.