Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 16-09-2020 10:04:42
Winkels & Webshops

Pakket is verkeerd bezorgd door dhl en de klant moet het zelf oplossen

Als al aangegeven: dhl handelt hier fout. d.w.z. migen ze best om een fout te herstellen aan u vragen om het zelf op te halen maar wettelijk zitten ze fout.
bovendien heeft u als ook al in andere reacties gemeld in deze feitelijk niets met dhl te maken maar met de verzender dus 'de telegraaf'. de verzender heeft zorg te dragen voor juiste verzending en juiste aflevering. men kan bij de telegraaf dus ook niet bewijzen dat u het pakket heeft ontvangen.

in de link ziet u de info die men note bene via dhl zelf geeft m.b.t. zoekraken/foute bezorging: de verzender benaderen! https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support/ontvangen/pakket-vertraagd-zoek" target="_blank">https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support/ontvangen/pakket-vertraagd-zoek