Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 16-09-2020 10:19:25
Computers & Telefonie

Langlopende klacht t-mobile thuis

Het kost mij enige moeite om uw vraag goed te lezen en ook te begrijpen. ik geef u nu eerst deze naast een verwijzing die u al kreeg: https://www.degeschillencommissie.nl/telecom/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/telecom/ en https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder 

zoals ik het begrijp heeft mevr. machiels een probleem met t-mobile en t-mobile zal indien klanten van ziggo haar niet kunnen bellen moeten zorden dat het wordt opgelost!

wat u naast het melden bij de geschillencommissie ook kunt doen mevr. machiels een in gebrestelling te laten doen, zie: http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/  en bijv. deze voorbeeldbrief benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/  laat daarin stellen dat het probleem nu binnen bijv. één week dient te worden opgelost. u kunt ook nog laten verwijzen naar: http://www.wetboek-online.nl/wet/bw6/74.html" target="_blank">bw 6/74 maar zie dat eerst nog even als info voor u (vooral ook omdat het lastig zal zijn om geleden schade te kwantificeren).