Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
bilbo - 16-09-2020 14:14:24
Winkels & Webshops

Pakket is verkeerd bezorgd door dhl en de klant moet het zelf oplossen

Heel toevallig is gisteren eindelijk een pakketje van dhlparcel opgehaald bij mij. ik heb 3 weken lang tig mailtjes verstuurd om het pakketje op te laten halen, of dat ik het eventueel langs zou brengen bij de juiste mensen omdat er geen adres op stond. bij het ophalen van dhlparcel stond er een verbogen dame voor de deur die boos was dat ze dit pakketje op moest halen in haar vakantie!!! en het 2 deuren verderop in de bus moest doen.
ik legde haar uit dat er geen adres op stond en dat ik veel mailtjes had verstuurd om er achter te komen. na wederom dhlparcel gemaild te hebben hierover zeiden ze dat ik het volgens de wet op privacy niet zelf mocht bezorgen. toch wel netjes. het had alleen wat sneller gekund.