Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tr
Trostomaat - 19-09-2020 12:40:00
Geldzaken & Recht

Swiss sense matras

Ik lees dat swiss sense een '90 dagen omruilgarantie' biedt.
is die niet van toepassing op uw aankoop?

swiss sense vindt het kennelijk belangrijk dat matrassen ook écht uitgeprobeerd worden en dat niet binnen een paar dagen klanten aangeven dat ze het ding terug willen brengen.
daarom zal dit in de voorwaarden staan: '3.2 je dient jouw boxspring of matras minimaal 30 dagen uitgeprobeerd te hebben. je lichaam heeft namelijk tijd nodig om te ‘wennen’ aan een nieuw slaapsysteem.'
dat verklaart ook de opmerking van de verkoopster om 'het zeker drie weken aan te kijken'.

mijn advies:
- denk niet te veel na over wat in de winkel al dan niet gezegd is (bijv. m.b.t. die 85 kilo-grens),
- geef het matras een eerlijke kans, en
- maak gebruik van de omruilgarantie als over een paar weken blijkt dat het matras voor u niet voldoet.