Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 19-09-2020 18:42:53
Geldzaken & Recht

Swiss sense matras

Je hebt omruilgarantie, maar je moet wel €60 kosten betalen:


3.5 wanneer je aanspraak maakt op de omruilgarantie brengen wij €60,00 servicekosten in rekening voor onder andere de uit te voeren administratieve handelingen en het transport.
3.4 wij gaan samen met jou op zoek naar een geschikte vervanging van jouw matras (of kern) om het ligcomfort te verbeteren. biedt dit geen oplossing, dan kunnen we overgaan tot het omruilen van de boxspring indien jouw type (model) boxspring in een andere uitvoering beschikbaar is. de omruilgarantie is enkel van toepassing op een omruiling binnen het assortiment van swiss sense. er wordt geen geld teruggegeven.
https://www.swisssense.nl/90-dagen-omruilgarantie" target="_blank">https://www.swisssense.nl/90-dagen-omruilgarantie

en het herroepingsrecht? herroepingsrecht heb je alleen bij online aankopen. niet in de winkel.
wat is je in de winkel beloofd? geld terug en de matrassen worden gratis opgehaald?