Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 21-09-2020 12:07:59
Vakantie & Reizen

6-9 maanden wachten op restitutie vliegticket is dat wettig?

Hoe vaker dat er één persoon (niet persoonlijk bedoeld) gaat bellen, emailen, klagen enz over één reis, hoe groter dat de file wordt voordat u ooit bovenop de stapel komt. als (voorbeeld) ze 1000.000 problemen hebben nu en iedereen gaat 10 keer berichten, moeten ze 1.000.000 berichten doorworstelen met mensen die (vaak) thuis werken en dus niet op kantoor met alles bij de hand. antwoord op uw vraag: de wet kan veel zeggen, maar waar even (de tijd) niet is, verliest de keizer zijn recht. 

"ik zou denken dat dit sneller moet, dus meer personeel inhuren oid." , leuk gezegd, maar wie werkt al die mensen in, die allemaal geld kosten terwijl het gaat om terug te betalen, ik ruik het faillietgeurtje dan zachtjes. u kunt naar de rechter gaan, maar of dàt nu sneller gaat ..........