Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 21-09-2020 15:32:42
Winkels & Webshops

Heeft iemand ervaring met het doen van aangifte tegen dhl parcell?

Tja, u belt de verkeerde, u moet degeen bellen die het pakket verstuurt heeft, deze is en blijft verantwoordelijk tot u het pakket ontvangen heeft....

stuur de verzender een herrinering, stel hem in de gelegenheid om u alsnog het produkt te leveren en als deze dat niet kan dat u dan uw geld terug wilt, geef hem hiervoor een termijn van 15 dagen, zet dit ook zo in de brief, aangetekend, die u verstuurt, zet er ook in dat u als de verzender zijn deel van de overeenkomst niet nakomt of uw geld niet terugstort dat u een deurwaarder inschakelt om uw geld terug te krijgen....