Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 24-09-2020 15:20:57
Winkels & Webshops

Onlineticketshop geeft geen geld terug

In beginsel betaalt u iets voor een dienstverlening die niet wordt verleend en zou u, zoals al weer enige weken geleden aan de orde op een vrijdag bij meldpunt van omroep max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is. maar voor u dat doet: kijk de uitzending eerst terug en luister naar hetgeen daar wordt verteld. https://www.maxmeldpunt.nl/" target="_blank">https://www.maxmeldpunt.nl/
 
zie voor info daarover http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/" target="_blank">http://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en bijv. https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling. u kunt  hoe dan ook beginnen met het zenden van een brief als genoemd.
 
 
het minst kostbare is: toch het voucher accepteren en wachten wanneer er wel weer een concert plaats vindt en bovendien is er ook nog altijd sprake van het gegeven dat indien er erg veel mensen hun geld (terecht) terug vragen de organisator failliet kan gaan. en dan is er waarschijnlijk niets te halen als niet preferente schuldeiser. 
onlineticketshop verstopt zich achter voorwaarden die betwisbaar zijn zoals recent ook aan de orde is geweest bij, als ik mij goed herinner, bij meldpunt. dat in relatie tot handelwiize van o.a. bol.com en zarlando waar de afm actie op neemt. u kunt ook een melding doen bij http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl