Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Se
Setare - 01-10-2020 19:02:52
Elektronica & TV

Tv scherm lg 65sk8500 is plotseling van binnen gebroken.

Antwoord van mm:






(01/10/2020 12:53)

beste azimi,
 
bedankt voor je bericht.
bij deze wil ik bevestigen dat ik jouw klacht ingediend via http://thuiswinkel.org/" target="_blank">thuiswinkel.org heb mogen ontvangen en in behandeling heb genomen.
 
allereerst wil ik je mijn excuses aanbieden voor het ongemak. ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als jouw televisie defect raakt.
 
je geeft aan in jouw bericht aan dat het defect is begonnen doordat er een groen streepje in beeld verscheen en dat deze zich heeft uitgebreid.
hierop is een monteur langs geweest die in het reparatie rapport heeft vermeld dat dit geen technisch defect betreft.
dit betekent dat het defect niet is ontstaan door het apparaat zelf, maar door onheil van buitenaf. denk hierbij bijvoorbeeld aan slag-of stootschade.
 
omdat jij je niet in dit reparatie rapport kon vinden, is er opnieuw een afspraak gemaakt met een monteur. ook deze heeft geconstateerd dat de schade door onheil van buitenaf is ontstaan en niet door een technisch defect.
 
ik begrijp uiteraard dat dit een vervelende kwestie is. echter geven 2 verschillende reparatie rapporten hetzelfde aan.
indien je het niet eens bent met bovenstaand, adviseer ik je een second opinion aan te vragen bij een erkend reparatie bedrijf. mocht deze anders besluiten, ontvangen wij graag het betreffende reparatie rapport.
 
ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


met vriendelijke groet,

angela

mediamarkt klantenservice