Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tryingtohelp
Tryingtohelp - 04-10-2020 12:11:13
Huishouden & Energie

Alles in 1 contract

Beste w.meens,

ik betwijfel of budget het hier wel bij het juiste einde heeft.
op consuwijzer, https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden , lees ik de volgende tekst:

wanneer mag ik mijn abonnement kosteloos opzeggen?




is de wijziging in uw nadeel? bijvoorbeeld omdat de prijs omhoog gaat of omdat er televisiezenders verdwijnen? dan mag u het abonnement zonder verdere kosten opzeggen.


dit lijkt mij het geval te zijn als ik u goed begrepen heb. ik zou budget hier op wijzen (wellicht consuwijzer nog raadplegen of in cc van email zetten).
hoop dat u snel weer kunt genieten van uw geliefde tv-zenders.